Červen 2016

3/4 rok!...

14. června 2016 v 21:40 | Bells |  deníček
hurá hurá huráááááá.....naše malá Verunka už je 9.měsíční slečinka:-)

tenhle měsíc byl opravdu úžasný...stalo se spoustu nového, zažili jsme mnoho nového a Verča jako by byla celá nová!:-)

Takže jak jsme na tom:
- největší a nejúžasnější (alespoň pro mně:-P) změna nastala ve spánkovém režimu Verunky...holka moje milovaná už skoro celý měsíc spí celou noc, bez probuzení!!!!!...občas ji k ránu jdu dát dudlíka, ale jinak prospí krásně celou noc!!!!
- s tím je spojená další změna, úplně skončilo noční kojení...ještě během dovolené jsem ji párkrá v noci nakojila, ale to bylo fakt spíš pro uklidnění, než pro žízeň...
- no a na to navazuje další posun a to právě v kojení....ač jsem byla připravená na to, že ji budu pěkně do roka kojit a pak postupně začnu odstavovat, tak si holka asi řekla, že na to neni zvědavá a radši se odstaví sama:-)...takže aktuálně ji jsem schopna vnutit prso jen těsně po probuzení, kdy je ještě trochu zblblá a to jen pravé prso, levé sabotuje úplně:-)..řeším teď jestli v tom dál pokračovat, nebo jestli s tím skončit úplně, ale Verunka mi zatím nechce nic moc jiného pít, tak si říkám, že aspoň ta jedna dávka mléka se hodí...no uvidíme, jak se to vyvrbí
- z předešlého článku víte, že jsme absolvovali naší první velkou zahraniční dovolenou...byla s námi Víti mamka a bylo to parádní...moc jsme si neodpočali, já se pak týden kurýrovala, ale rozhodně jsem ráda, že jsme ji absolvovali...jsem moc pyšná na to, jak jsme to zvládli!!!
- v den odjezdu na dovolenou (27.5.) mi Verča asi chtěla zvednou náladu a udělat radost, a tak KONEČNĚ udělala pár píďalkovitých přísunů směrem dopředu!!!:-D...hurá hurá hurá!!!!jediná motivace k tomuto směru se nakonec ukázala ve stavění komínů, které svým přísunem byla schopna zbořit...kdepak mobil, či klíče...Verču lákají ruční detonace:-D
- 9.6. se holka moje šikovná poprvé posadila..pěkně v obýváku na koberci...a jakou raodst ji to hned udělalo,to je najednou volnost v manipulaci s předměty...a jak báječně se takhle trhá papít!!!:-)
- 14.6. jsem objevila, že nám konečně roste 1.zoubek...jednička nahoře vlevo!!!!!...akorát jsem s Večrou dělala blbosti, ona se řehtala a já ho uviděla..krasavec jeden!:-D....
- nově jsme se taky začali na plavání potápět!!!...já si teda obecně myslím, že tohle plavání je pro tyhle prcky celkem zbytečnou záležitostí...že to má větší smysl až když jsou děti starší, ale což....když už chodíme, tak si to chci užít a mám obrovskou radost z toho, jak to dcerka zvládá:-)..potápění ji jde na jedničku...myslím, že to bere mnohem líp než to zkušební polévání vodou....a vůbec se ji nedivím...mně to udělal Víťa a je to hnus:-D
- Verunka je poměrně výmluvná a každý den si ráda pokecá se vším co potká!:-)...zkouší už fakt všemožné zvuky, prskání, slabiky...je to nádherný a dokázala bych to její štěbetání poslouchat hodiny...jo a někdy zní úplně jako krůta!:-D
- jinak už umí základní povely:-P...ukazuje jak je veliká, pápá, dává pusinky, paci paci, kopy kopy a baci baci:-D
- už na ni pozoruju, že rozumí různým slovům...ví kdo je táta, babí, slovo ham ji jasně signalizuje jídlo, hačí znamená sednout, atd...už rozumí holka moje zlatá!:-)
- na dovolené jsme akčně drandili v nových golfkách...a teda super...skoro bych řekla, že byly pohodlnější jak golfky:-)...Inglesina Trip..DOPORUČUJI!!!
- Jídlo už moc neřeším...jasně...dávám jí dětské verze jídla...ale ona je opravdu skvělá a nevybíravá...takže ovoce, zeleninu máme ozkoušené snad všechno...masa...přílohy..jogurty...krásně papá větší kousky....no prostě vše:-)

...a to je asi vše milí zlatí:-)....já jsem na pokraji blaženosti a těším se z každeho nového dne....užívám si to..užívám si toho skvělého života co mám....zdravé a šikovné dcery...báječnýho chlapa, co se umí postarat jako nikdo jiný, nejúžasnější rodiny, která je podporou nejdůležitější...a spousty kamarádek, které k životu nutně potřebuji!!!!:-)

jo vlastně...13.6.2016 jsme byli konečně přivítáni na Vítaní občánků!!!!...tak doufám, že Verunka bude hrdou občankou Letňan!!!:-D

pápáááá..zase za měsíc!!!:-)

1. Dovolená s Verunkou!!!

10. června 2016 v 22:57 | Bells |  deníček

Ciaooooo!!!!!

bála jsem se toho....fakt jsem se snažila myslet pozitivně a těšit se, ale i tak jsem se vidiny dovolené na lodi dvou 10hod.přejezdů autem, hodně obávala.

A víte co???...dopadlo to dokonale!!!!!....jo jasně bylo pár okamžiků, kdy to trochu zavrzalo, ale jinak to ta naše princezna zvladla na výbornou...a my s ní!:-P

Milý deníčku:

1.den:
Odjezd autem směr Janov asi kolem 20hod.:-)...Verunka je v pyžámku, vykoupaná a napaná...kolem půl deváte usíná v autosedačce a skoro celou cestu vydrží chrupčit jak Růženka. Vítek řídí asi do půl 2...pak ho do půl páté vystřídám já a zbytek dořídí zase on. Šárka se veze jako spokojený spolujezdec:-)

2.den:
V ranních hodinách jsme dorazili do PIsy....krásný, krásný, krásný....ještě nikde nikdo nebyl..při prvním návalu turistů jsme se sbalili a vyrazili pryč. Do Janova jsme dorazili asi kolem 14hod.trošku jsme si pobloudili po přístavišti než jsme našli náš hotel, ale jinak vše na výbornou. Odpoledne procházka do centra a pak dlouuuhý návrat skrz přístav....fáákt blbej nápad!!!:-D

3.den
Přespání v hotelu proběhlo dobře, Verča si sice trochu pořvala, ale nakonec se to zvládlo. Nalodění bylo skvělé, díky Verče jsme bráni přednostně, vše je zorganizované na jedničku a my se během chvíle ocitáme na lodi velké jako malé městečko. Bydlíme v 15.patře..hahaha:-D....Při večeři se loď celkem rozhoupala...Verča byla spokojená, větší kočárek už asi neseženem...zato chudák Šárka povečeřela prášky na nevolnost. :-)

4.den:
Příjezd do Neapole....,,Vidět Neapol a zemřít"...jo...možná tak hnusem...ne fakt jsme byli všichni zklamaní a vícekrát už tohle město vidět nechci, ale výlet jsme podnikli pořádný...vylezli jsme s golfkama asi milion schodů a zakončili cestu mega italskou zmrzlinou...mnááám mlask!:-)....jo a výhled na Vesuv taky nebyl špatný!:-)

5.den:
Přejezd do Messiny, 3.největšího sicilského města. Oproti Neapoli, je to blaho na duši...klídek, čisto a prostor:-) Opět jsme se krásně prošli po památkách, na náměstí u orloje jsme si dali dobré presíčko a obdivovali fialové stromy:-)

6.den:
Přejezd do Valetty, hlavního města Malty. Možná jsme měli štěstí a šli jen správným směrem, ale všichni jsme byli spokojení...krásné historické centum. Počasí bylo sice trochu chladnější...dokonce i malinko sprchlo, ale den to byl báječný.

7.den:
Aneb den strávený na moři:-)...jednalo se o nejdelší přejezd během naší plavby, opravdu celou noc a den jsme strávili na vodě. S Víťou jsme očekávali, že zrovna během tohoto přejzdu po širém moři ucítíme houpání nejvíce, ale omyl...moře bylo klidné jak rybníček na Vyžlovce...takže pohodička...sluníčko šajnilo ostošest, jen vítr nás celou plavbu doprovázel pěkně silně a neustále.

8.den:
Příjezd ke břehům "Malorky" se konal už ve 21hod.předchozího dne a odjezd byl kolem 5 hodiny ranní osmého dne. Takže se nám poštěstilo videt krásy Malorky ve světlech reflektorů. A že jich tam bylo opravdu hodně:-)..tahle návštěveva mně naprosto oslnila...dá se říct, že jsem se do této destinace zamilovala na první pohled...už jenom cesta po přístavišti mě nadchla..úplně jsem se tam viděla jak v podvečer běžím, koukám na západ slunce a poslouchám Mp3:-)...samotné centrum bylo také nádherné...taková typycká dovolenková nálada...bavící se turisti, hlučící restaurace, barevné krámky...to vše zaštitující katedrála Le Seu...prostě wháááu!:-)

8.den podruhé:
Kolem 14hod. příjezd do přístavu v Barceloně. U mně osobně je Barcelona v úplně těsňoulinkém závěsu za Malarkou...nebo spíš se s ní drží za ruku a jde o půl kroku pomaleji:-D:-D....fakt bezvadné pulzující město, plné uměleckých děl na každém kroku, dobré nálady a živelné energie:-) Ačkoli jsme mysleli, že máme dost času na námi vytyčenou trasu, tak mizera uběhl tempem Usaina Bolta a my dobíhali k lodi za 5minut 12!:-D...ale prošlí jsme toho kupu...viděli jsme Dalího domy, Sagradu Familiu(stále nedostavěnou, ale bude to hukot, až to jednou dodělaj:-)), jeli jsme metrem, vyžunkli jsme sklenku (0.7l) Sangrie a v podroušené, ale nadšené náladě si to namířili za zpívající fontánou...ta nám bohužel nezazpívala, protože právě u ní jsme si uvědomili, že buď to vezmem mírným poklusem zpátky k lodi nebo jen taktně zamáváme vzdalujícímu se lodnímu obru!:-)...

...ano ano...to vše, co jsem zatím napsala s námi Verunka samozřejmě absolvovala!!!!..a byla úúúžasnáááá...:-)

9.den:
Přejezd do Marseille,2.největšího města Francie a zároveň hlavního města krásné oblasti Provence:-)
Byla to naše poslední zastávka před návratem do Janova a my už byli značně zmožení..přeci jen Barcelona opravdu tvrdě prověřila naše psychické, ale hlavně fyzycké síly:-) Takže jsme udělali poprvé ústupek a zaplatili si odvoz z přístavu do centra autobusem a zpět. Během jízdy jsme zjistili, že to byl velmi vhodný ústupek, protože bychom taky asi do centra nikdy dojít nemuseli:-) Rozhodli jsme se pro návštěvu Katedráli de la Major, která je samozřejmě na krásném kopci a cesta se schody byla jasnou volbou (ač jsou golfky poměrně lehké, dokáží se po pár dnech pěkně pronést:-) ). Ale což, s nějakou tou pauzičkou jsme to zvládli levou zadní a těšili se, jak se rozhlédnem po celém přístavu, dohlednem na ostrov If a budem se kochat těmi panoramaty...ovšem ouha...chybička se v bloudila a to v podobě poměrně neprostupné mlhy:-D...takže, jsme byli nakonec rádi, když jsme zahledli samotnou Katedrálu (která je mimochodem nádherná).
Nakrmili jsme dcerku a s hlavou hrdě vztyčenou se vydali zpět. Den v Marseille jsme zakončili sladkou tečkou v podobě hooodně sladké palačinky a vyrazili busem zpátky k lodi.

10.den:
Den příjezdu do Janova, předzvěst cesty domů. Vylodění probíhalo hladce a bez zaškobrtnutí, musím říct, že to mají zmáklé na jedničku. Kolem půl desáté jsme vystoupili z lodi, dostali jsme zavazadla, klíčky od auta a addio...fňuk fňuk.
Jelikož jsme chtěli jet ten nejdelší úsek cesty v noci, aby Verunka spala, tak jsme si udělali zastávku u italského jezera Lago de Garda, kde jsme strávili pár nádherných hodin. Je to úžasně vřelé místo. Idelní pro rodinný výlet. Jezero je obrovké, takže nuda rozhodně nehrozí. Určitě jsme tam nebyli naposledy:-)

11.den:
Home sweet home. Ve 2hod.ráno jsme zaparkovali autíčko do garáže a zamiřili si to rovnou do postelí. Krásné sny:-)

...co dodat?
Jsem neskutečně ráda, že jsme tuhle dovolenou podnikli. Ověřila jsem si, že s Verunkou už jsme celkem dobře zajetá rodinná jendotka:-)...jen tak něco nás nevykolejí a zvládáme různé druhy obtížnosti provozu:-)...Výzvy přijímáme s úsměvem a nebojíme se nových zkušeností:-)...

Moc bych chtěla poděkovat Šárce, která s námi byla. Opětovně jsem neuvěřitelně vděčná za náš dobrý vztah a ačkoli nějaké to protočení panenek proběhlo, tak vím, že lepší tchýni bych nenašla!:-)

No a úplně nakonec chci vyzdvyhnout mého skvělého manžela!...jo možná s tím už jsem trochu trapná, ale je fakt dobrej...:-)....zase dokázal naplánovat a uskutečnit nezapomenutelnou dovolenou...Děkuji ...